.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانشگاه جامع گلستان گشايش مي‌يابد

سرپرست دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان گفت: به دنبال سفر هيأت دولت به استان گلستان و با موافقت شوراي گسترش آموزش عالي وزارت علوم، دانشگاه جامع گلستان همزمان با دور دوم سفر هيأت دولت به استان گلستان و به دست رياست جمهوري افتتاح مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازايسنا ، دكتر رامين رحماني در ادامه افزود: تأسيس دانشگاه جامع گلستان كه آرزوي ديرينه شهروندان گلستاني بود همزمان با سفر اول هيأت دولت به استان گلستان به صورت مصوبه درآمد و پس از اقدامات جدي كه بعد از اين سفر و با ايجاد دانشكده‌هاي فني و مهندسي و علوم انساني و تقويت دانشكده علوم پايه به وقوع پيوست، زمينه صدور مجوز قطعي دانشگاه گلستان فراهم آمد.

وي خاطر نشان نمود: با اين اقدام، مسأله دانشگاه تخصصي علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان كه داراي قدمت فعاليت 50 ساله بود با دانشگاه جامع كاملاً منتفي شده و از اين پس گلستان داراي دو دانشگاه مستقل دولتي وابسته به وزارت علوم خواهد بود.

وي تصريح كرد: مراحل نهايي تفكيك دو دانشگاه يك سال به طور مي‌انجامد هرچند به لطف الهي مانعي براي همكاري و همياري اين دو دانشگاه مستقل وجود نداشته و نخواهد داشت.

دكتر رحماني در پايان اظهار اميدواري كرد: استان گلستان در فردايي نه چندان دور به گلستان آموزش عالي ايران تبديل شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.393 seconds.